خوش آمدید!

با عضویت در این انجمن شما میتوانید در بحث ها شرکت کنید و دانسته های خود را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید

عضویت

fgs زیر ذره بین!

Arman

تحلیل گر
کاربرفعال
عضویت
26 Apr 2018
ارسال ها
215
به نام خدا

سلام می دونم با خوندن این تاپیک شکه شدید!
در این تاپیک خود مهدی فنایی و استودیوش مورد بررسی قرار میگیره!

طبق حرف های خود مستر اطلاعات بازی هاش از:

سایت های خارجی
حسن عباسی
و جاهایی که ما ازش بی اطلاعیم!

اما به این چیزی که میگم دقت کنید:
من تمام حرف های حسن عباسی در سر فصل دکترین سینما دارم میبینم و هر چقدر می گذره شباهت های خیلی قوی ای بین قواعدی که استاد میگه با ساختار بازی ۴۱۱۴۸ میبینم!!!!
بزارید مثال بزنم:

در یکی از قسمت های این دکترین گفته که انسان چهار بعد داره:
۱.صدر(ترس و امید،غمگین و شاد)
۲.شغاف(خشم و شهوت)
۳.قلب(حق و باطل،یقین و شک)
۴.فواد(تشخیص حق از باطل)
985
حالا حسن عباسی میگه که اگر قرار باشه بازی و یا انیمیشنی ساخته بشه باید این چهار تا گذاره جوری چیده شه که در آخر رسید به بخش فواد(تشخیص حق از باطل)

حالا بیاید سراغ ساختار بازی مهدی فنایی:
۱.جوهره ی حرکت بازی ۴۱۱۴۸ این بود که شخصیت سینا تنتا به دنبال واقعیت و یا حقیقت بود یا توی یک عبارت بخوام بگم میشه
"فرق بین درست(حق) و غلط(باطل) چیست؟"
سینا تنتا بار ها گیج شد به طوری که در قسمت اول اپیزود چهار دیگه فرقش نفهمید و در آخر به دنبال واقعیت رفت. نکته جالب توجه اینکه سینا تنتا به واقعیت نرسید! ما این همه راز کشف کردم از گذشته سیناتنتا اما خود این شخصیت حداکثر چیزی که فهمید اینکه عضو حزب الله(41148=الله) هست و مقابل حزب شیطان(کلیسای خورشید و پدر و...) هست!
حالا منظور از حق چی بود؟ "الله"
و منظور از باطل چی بود؟"غیر الله"
و به تشخیص تفاوت این دو از هم چی میگن؟"فواد"
نکته گرقتید؟! کل ساختار بازی ۴۱۱۴۸ بخواید خلاصه کنید میشه
"کشف حق از باطل و زدن باطل تا حق بمونه!"
در اسلام به این جمله میگن "توحید"
نتیجه: ساختار بازی ۴۱۱۴۸ یک بازی توحیدی و با زبان فوادی(فطری) با انسان ها حرف میزنه، نه اکشن و هیجان خاصی داشت و نه به شهوت ما کار داشت و نه سرگرمی! فقط بخش فواد انسان!!!


راستی اگر قواعد داستان نویسی راجبش تحقیق کنید(حتی طبق گقته خود مستر) و همین طور قواعد بازی سازی متوجه میشید همرو زیر پا گذاشته!
 

ans1382

In the name of 41148
کاربر
عضویت
13 May 2018
ارسال ها
28
راستی اگر قواعد داستان نویسی راجبش تحقیق کنید(حتی طبق گقته خود مستر) و همین طور قواعد بازی سازی متوجه میشید همرو زیر پا گذاشته!
مستر سبک خودشو داره شاید به همین دلیله که تنها کار می کنه و می خواد افکار خودش رو با ما به اشتراک بزاره.
 

Arman

تحلیل گر
کاربرفعال
عضویت
26 Apr 2018
ارسال ها
215
مستر سبک خودشو داره شاید به همین دلیله که تنها کار می کنه و می خواد افکار خودش رو با ما به اشتراک بزاره.
قواعدی که کار کردی خیلی شبیه قواعدی هست که حسن عباسی کفته،تنها چیزی که شبیه نیست عدد ۷ و۴۰ هست که اونم موقع ساخت بازی سخنزانی (درس) داده نشده بود!
 

Moeid

کاربر
عضویت
24 Aug 2019
ارسال ها
4
البته احتمالش هست که برای مسائل فراماسونری از مباحث استاد رائفی پور هم استفاده کرده باشن
 

Arman

تحلیل گر
کاربرفعال
عضویت
26 Apr 2018
ارسال ها
215
البته احتمالش هست که برای مسائل فراماسونری از مباحث استاد رائفی پور هم استفاده کرده باشن
چیز هایی که رائفی گفته همون منابع خارجیه که مستر اونارو خوانده،رائفی پور چیز خاصی از خودش نداره!(راجب فراماسون ها)
 

raha_dsp4148

Rαħα.D
کاربر
عضویت
14 May 2018
ارسال ها
34
بنظرم همین این برای ترویج یک عقیده توحیدی تا حدی کافیه چون شخصیت پردازی خیلی قوی و دارای تمام ابعاد در قالب یه بازی 4 اپیزودی خیلی جالب نمیشد!
 

Arman

تحلیل گر
کاربرفعال
عضویت
26 Apr 2018
ارسال ها
215
بنظرم همین این برای ترویج یک عقیده توحیدی تا حدی کافیه چون شخصیت پردازی خیلی قوی و دارای تمام ابعاد در قالب یه بازی 4 اپیزودی خیلی جالب نمیشد!
بهر حال مستر دقیقا از همین ساختار استفاده کرده... که بهش میگن ساختار توحیدی...
 
بالا